Lön
Självservice HR/Lön är stängt för uppgradering 28-29 maj. Länkar till Time Care och ePassi hittar ni här.
Kundservice
Välkommen att skapa ett ärende till SOLTAK Kundservice Lön . Inloggning sker med ”single sign on” om du använder din arbetsdator. Om du använder annan dator/mobil enhet loggar du in med din jobbmail och det lösenord du använder på din arbetsdator.
När ditt ärende är registrerat skapas det automatiskt ett ärendenummer. Ärendenumret är en bekräftelse på att vi mottagit din fråga/beställning. För att följa status eller komplettera ett ärende, vänligen logga in på SOLTAK Kundservice Lön.
Ett ärende ska som regel endast gälla en person.
De ärenden som får innehålla flera underlag i ett ärende är:
- Myndighetspost (Försäkringskassan, Kronofogden, Skatteverket med flera)
- Förtroendevalda - närvarolistor från möten
- Kostavdrag – endast för dem som inte rapporterar via e-Passi eller Självservice HR/Lön
- Lista på Time Care schema för semestervikarier – endast inför sommaren
- Habiliteringsersättning – listor med personer som ska ha habiliteringsersättning
- BORF – endast timlistor
Det går även att nå Lön på telefon 010-33 13 000 (tryck 2)
Måndag kl 08.00-16.30 Måndag kl 08.00-16.00 lunchstängt 12.00-13.00
Tisdag kl 08.00-16.30 Tisdag kl 08.00-16.00 lunchstängt 12.00-13.00
Onsdag kl 12.30-16.30 Onsdag kl 13.00-16.00
Torsdag kl 08.00-16.30 Torsdag kl 08.00-16.00 lunchstängt 12.00-13.00
Fredag kl 08.00-15.00 Fredag kl 08.00-13.00
Måndag kl 09.00-12.00
Tisdag kl 09.00-12.00
Onsdag Stängt
Torsdag kl 09.00-12.00
Fredag kl 09.00-12.00